Piedāvājums analīze

Tas, vai pircējs pēc pirkuma veikšanas ir apmierināts, ir atkarīgs no piedāvājuma veikuma salīdzinājumā ar pircēja sagaidīto veikumu. Apmierinātība ir personas emocijas – prieks vai vilšanās, ko rada produkta veikums (vai rezultāts) salīdzinājumā ar sagaidīto veikumu (vai rezultātu). Ja veikums ir sliktāks par sagaidīto, patērētājs ir neapmierināts. Ja veikums ir atbilst sagaidītajam, patērētājs ir apmierināts, ja tas pārsniedz sagaidīto – patērētājs ir ļoti apmierināts vai sajūsmināts. Augsts patērētāja apmierinātības līmenis vai sajūsma rada emocionālu saikni ar zīmolu vai uzņēmumu, nevis dod priekšroku tikai racionālu apsvērumu dēļ. [ f. Kotlers – marketinga pamati 2006, 647 lpp] – 76 lpp

Prakses darba autors sev atvēlētajā prakses laikā nolēma izpētīt klientu apmierinātību par kaķīša sniegtajiem servisa pakalpojumiem. Šim nolūkam tika izstrādāta aptaujas anketa….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s