Mana lapa “man izdosies”

Tātad, vēlējos atgādināt par savu lapu “man izdosies”. Runājot par šo labu – tas ir atgādinājums ko esmu rakstijis sev nu jau dažus mēnešus atpakaļ.

Ja vien jūs zinātu kādi sapņi man bija kad šo sāku. Kādi mērķi bija nosprausti un tas ir skumji redzēt to kas no tā visa ir sanācis. Būtībā liels, trekns nekas. Bet tas ir tikai pagaidām! Viss vēl ir priekšā 🙂

Žēl vienīgi pa pašlaik resursi sāk iet uz beigām. Tā teikt, laikam nāksies meklēt darbu. Nu pareizāk sakot, es jau meklēju. Pagaidām nekas labs nav sanācis, bet nu cerība nezūd 🙂

Leave a Reply

